Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
13.12.2007, Karel Polívka, soutěž
Nastal čas pro vyhodnocení Expertiády (vědomostní soutěže o ceny) se společností MSI o jejich herní notebook, který je vybavený funkcí přetaktování pomocí tlačítka Turbo. Více informací naleznete v článku.
sendik (1) | 14.12.200717:52
Dobrý večer, chtěl jsem jen přidat připomínku k PSČ. Není přeci problém určit pro PSČ jen pět polí, tak aby se tam vešlo PSČ. Potom by přestal tento problém. Nedalo by se napsat jinak, než takto: příkl. 50000, a ne 500 00, 500 00 jako na poštovní obálku s mezerama apod. Potom by nenastala situace, že není kompletní adresa.
Odpovědět0  0
stepanl (57) | 14.12.200718:01
Chapete, ze se stejne losuje ZE VSECH a pak to p. Polivka kontroluje, zda jsou udaje u vyherce kompletni? Proc to resite porad dokola? Pise to po kazde expertiade a resi se to porad dokola.
Odpovědět0  0
bachab (1) | 14.12.200713:17
Přeji redakci silné nervy při čtení závistivých příspěvků, také bych se chtěl přidat ke gratulacím určeným výherci.
I když jsem odpovídal, postoupil, nevyhrál, přeji výherci spoustu hodin zábavy.
Slyšel jsem o několika soutěžích kde se jen psalo o hodnotných cenách, které ovšem nikdo nevyhrál, ale jsem přesvědčen, že SHW není takovým podvodníkem.Myslíte, že by takové společnosti jako intel, MSI ... půjčili své jméno do soutěženěkomu kdo podvádí?
Proto ještě jednou pevné nervy redakci a všem ostatním hodně štěstí příště. Děkuji
Odpovědět0  0
voskup (44) | 14.12.200722:59
tak za a­- ten darecek urcite nevenuje vyrobce ale jeho cesky distrubutor tady, za b­- ucel to splni ­(reklama­), tim zajem onoho distributora konci a za c­- netusim jak vydelava shw ale vim ze za ­"par­" tisic navstev dostane anglickojazycnej sajt od googlu i nekolik tisic dolaru mesicne a diky teto expertiade kde kazdy horlive kazdej den leze na sajt aby vyplnil onu zaludnou otazku a tim obetuje svuj cas ­(=prachy­) + konzumuje reklamu ­(=zas penizky­) tak proto jsem se tu zminil o nulove transparentnosti souteze, ale lidi se tu kuli tomu dokonce i registrujou a investujou do toho svuj cas, proto si zaslouzi aspon trochu ucty
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1098) | 15.12.200713:02
Za A­) ­- ten dáreček skutečně věnuje výrobce, kterým je v tomto případě MSI. Proč používáte termíny jako ­"určitě­", když o tom vůbec nic nevíte?
B­) ­- svůj reklamní účel to sice splní, ale výrobce si nemůže dovolit, aby se s ním spojovaly nějaké podvody.
C­) ­- ona zmínka o googlu je zcela mimo. Kromě toho naši čtenáři mají zcela zdarma možnost něco vyhrát. Je pouze a jen na nich, zda onen čas do toho budou nebo nebudou investovat. Nikdo je nijak nenutí, podmínky ohledně losování jsou jasně oznámené dopředu v pravidlech ­- průběh losování tedy není žádné překvápko ­(pokud někdo pravidla ignoruje a pak je kvůli něčemu překvapený, je to pouze a jen jeho problém­). Vy píšete o tom, že lidi si kvůli své účasti v těchto soutěžích zaslouží aspoň trochu úcty ­- kde je z naší strany jakkoli naznačeno, že si jich nevážíme? Kromě toho já zase mohu z naší strany argumentovat tím, že díky tomu, že naši čtenáři mají možnost něco zdarma vyhrát, zasloužíme si zase my trochu úcty. To, že je nutné účasti věnovat nějaký čas, je snad samozřejmé a to, že se kvůli tomu musí registrovat, stejně tak ­(tyto dva argumenty jsem skutečně nepochopil­). Zcela zadarmo jen tak pro nic za nic Vám nikdo nic nedá.

Přestaňte slepě napadat a začněte konkrétně argumentovat, když už máte tu potřebu. Protože jak je uvedeno výše ­- celý proces týkající se účasti v expertiádě včetně losování je naprosto všem veřejně k dispozici už před samotným startem expertiády, přičemž svou účastí každý potvrzuje, že je se všemi náležitostmi srozuměn ­(to platí pro jakoukoli soutěž i kdekoli jinde­).

Jinak doposud jste nenapsal, jak by to mělo být podle Vás zcela transparentní ­(a tím myslím skutečně zcela, aby to nebylo možné napadnout­).
Odpovědět0  0
SAMiam (3) | 13.12.200719:57
Taky isty problem aj napriek tomu ze PSC vyplnene mam a spravny tak nechapem preco som nebol zaradeny.....
Odpovědět0  0
Kttr (3) | 13.12.200720:04
OMG
Odpovědět0  0
Petr Popelka (251) | 13.12.200720:22
k tomu snad ještě ROFL:­) To už opravdu nemá cenu jakkoli jinak komentovat:­-­)­)­))
Odpovědět0  0
stepanl (57) | 13.12.200722:55
Haaaleluja. Uz je rano! Vstavat! Co takhle naucit se cist a az potom brecet. Se divim ze z toho p. Polivka jeste nezesedivel.
Odpovědět0  0
wolfixis (1) | 13.12.200719:56
gratuluji novemu majiteli :­) at slouzi
Odpovědět0  0
voskup (44) | 13.12.200720:45
stejnak si to jmeno ­"Franta Kocourek­" vycucali z prstu a sami budou mit pekneho jeziska .)
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1098) | 13.12.200721:17
Musím Vás zklamat, ale nemáte pravdu. Bohužel není možnost, jak některým závistivcům podobné napadání ze lhaní znemožnit ­- losovat před notářem v přímém přenosu skutečně nebudeme a všechno ostatní je ve své podstatě zpochybnitelné.
Odpovědět0  0
voskup (44) | 14.12.20071:44
10 minut pritomnosti notare stoji kolik? par stovek? nebo alespon losovani live pred web kamerou z osudi
Odpovědět0  0
voskup (44) | 14.12.20071:49
a z vasi reakce je citit dotcenost, jak je to prislovi: potrefena husa.. ?

kdyz se falsuji i vyberova rizeni za miliardy tak proc by nemohl nekdo klofnout vyhru z ­"losovacky na shw­" clovek je furt jen clovek a nenasytnost nezna mezi

nikdo remcat nebude kdyz to udelate transparentnejsi nez jen: ­"vyhral lojza novak­"
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1098) | 14.12.20072:55
Ne, z moji reakce je cítit únava nad touhle věčnou podezřívavostí, urážením a napadáním. Vy jste mě nepřímo označil za lháře ­- měl jsem to nechat bez odezvy? Jakoukoli reakci si je možné vyložit po svém, pokud na to přijde ­(stejně tak i to, kdybych nijak nereagoval­).

Vy mluvíte o nenasytnosti, já zase po přečtení Vašeho příspěvku mohu mluvit o pouhé závisti, jelikož mé svědomí je v této věci čisté jako čerstvě napadlý sníh :­-­).

Pořádat losování s notářem o produkty v takovýchto cenových hladinách mi prostě přijde přitažené za vlasy. Pokud mi něvěříte a máte mě za lháře, budiž, nemám zapotřebí Vás nikterak přesvědčovat o opaku. V tom případě ale nerozumím tomu, proč se našich soutěží účastníte. Pro mě osobně jsou důležitější spokojení výherci, než podezřívavý nespokojenec, který ještě nic nevyhrál, a tak se snaží hlavně sám pro sebe soutěž zpochybnit, aby snížil úroveň své závisti vúči výherci namlouváním si toho, že stejně nemohl vyhrát... přeberte si to, jak chcete.

Pokud byste měl nápad na skutečně transparentní losování, sem s ním ­- rád jej uvítám, ale objednávat si kvůli tomu vždy notáře skutečně nebudeme. Zase taková událost ty expertiády nejsou :­-­).

Kromě toho pouhé live losování před kamerou bez zajištění toho, aby byli potenciální výherci skutečně v osudí, zcela průkazné není.
Odpovědět0  0
cml11 (419) | 14.12.20077:16
Uhodil jste hřebíček na hlavičku. Závist je hrozná věc...Jinak se připojuji ke gratulacím a tajně doufám ve větší štěstí příště..
Odpovědět0  0
MartinMars (19) | 14.12.200711:12
Jenom jestli mohu poprosit, tak bych nepoužíval hlášky typu:jelikož mé svědomí je v této věci čisté jako čerstvě napadlý sníh :­-­)
Moc děkuji
Osobně vám věřím, ale podobné nemysly používají naši čelní politici a víme, jak to je. Sníh je černý jako bota, ale nelze to dokázat. Kritikům to stejně nevysvětlíte, respektive si budou mlít dále svou o tom, jak všichni jsou zmanipulovatelní, podlacení apod. a ostatní to snad ani nezajímá. A to, že někdo neumí číst vysvětlení k dané chybě psč, to raději ani nekomentuji.

S úctou Mars
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1098) | 14.12.200713:09
No, na konci té věty jsem dal smajlík a osobně nemám s významem toho tvrzení problém ­(zkrátka to tak v tomto případě je­), nicméně chápu, že to vzbuzuje jisté analogie, které nejsou zrovna košer. Děkuji za upozornění. Chtěl jsem dát pouze najevo, že nemám problém o obdobných problematikách mluvit, protože tu nic shnilého v pozadí není a vždy je možnost, že někdo upozorní na nějaký nedostatek, který jsem si neuvědomil, nebo dostane nápad na zlepšení ­(ostatně i ono rozesílání informativních e­-mailů o účasti v právě ukončené expertiádě vzešlo na základě podnětu v diskuzi pod vyhodnocením jedné z předchozích expertiád­).
Odpovědět0  0
voskup (44) | 14.12.200722:36
co si to dovolujete? asi 3x tu o mne pisete jako zavistivci co se neco snazi podryt. napsal jsem snad nekde ze se mi klepou kolena kdyz slysim o tom notebooku? a vubec tim ze tu zverejnujete moje osobni statistiky z expertiad jen ukazujete vasi neprofesionalitu.

a ciste jako snih vase svedomi byt muze, stejne jako pana Čunka, Grosse, Topolanka a spol.

pokud neni system alespon trochu transparentni tak je vzdy prostor k podezrivavosti. pepu novaku jsou tisice ale pepu novaku z kozojed uz min...
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1098) | 15.12.200712:47
Aha, takže to, že ze mě děláte lháře, je zcela košer, ale to, že okomentuji Vaše výpady už košer není ­- zajímavé myšlení. Řešení Vašeho případu je snadné ­- prostě se našich expertiád neúčastněte. Kromě toho jste stále nenapsal, jak by to mělo být podle Vás skutečně transparentní.
Odpovědět0  0
stepanl (57) | 14.12.20079:36
Prosim Vas uklidnete se! Vzdyt za tu soutez nic neplatime, vyhrat se muze. A nejaka manipulace? I kdyby byla...no a co? Zatim jsem tady nic nevyhral, ale tohle me teda jeste nenapadlo :­-­) , asi jsem jiny.
Odpovědět0  0
Gungrave (1) | 13.12.200718:38
Dobry den, nechapu proc jsem
nebyl zarazen do slosovani?
Prisel mi email ze nemam vyplne PSC v profilu ale kdyz kouknu na nastaveni tak je vse v poradku. ??? Tak jak to mam chapat
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1098) | 13.12.200718:43
Dobrý den, krátce po tom e­-mailu byste měl obdržet druhý e­-mail obsahující vysvětlení.
Odpovědět0  0
tassadar (8) | 13.12.200719:28
aby ten email nedostal az po slosovani, to by pak melo byt nove:P
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1098) | 13.12.200719:45
Nerozumím. Tyto informativní e­-maily nemají na losování vůbec žádný vliv ­(viz popis expertiád nebo jejich pravidel­).
Odpovědět0  0
tassadar (8) | 13.12.200721:11
klid, to rikam jenom ze srandy, ten koment bych nebral vubec v potaz;)
Odpovědět0  0
JaMiskater (27) | 13.12.200717:55
Samozřejmě nejen závidím ale taky blahopřeji ;)
Odpovědět0  0
Alireb (8) | 13.12.200717:43
gratulujem :­-)
Odpovědět0  0
Alireb (8) | 2.12.200715:20
Kedy bude losovanie vyhercu?
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1098) | 2.12.200716:30
Až expertiáda skončí, momentálně je v polovině.
Odpovědět0  0
Alireb (8) | 2.12.200717:18
To je pochopitelne :­-­) Teda 8.12.2007?
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1098) | 2.12.200717:30
Ne, losování probíhá vždy v nadcházejících pracovních dnech po ukončení expertiády ­(není pravidlem, že to je vždy hned 1. pracovní den, ale vždy je to v rámci pracovních dní nadcházejícího týdne­). Doplním tuto informaci do pravidel.

Jinak vzhledem k počtu ­(a tím pádem nepřehlednosti­) našich aktualit budu vyhlášení publikovat v podobě aktualizovaného článku oznamujícího expertiádu ­(namísto dosavadního způsobu formou nové aktuality­).

Každopádně výherce se o výhře vždy dozví i z e­-mailu, který mu vždy pošlu.
Odpovědět0  0
Chanzy (2) | 1.12.200715:06
Prosím vás lidi nevíte někdo kde najdu odkaz na dnešní otázky z expertiády? včera jsem ještě měl odkaz na hlavní stránce a dnes už tam není, prosím o radu
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1098) | 1.12.200715:22
Dobrý den, přečtěte si prosím pravidla expertiád ­(nebo i článek, ke kterému patří tato diskuze­). Naleznete v nich odpověď.
Odpovědět0  0
Chanzy (2) | 1.12.200715:47
Už to vidím, omlouvám se za zbytečný příspěvek
Odpovědět0  0
ZdenoReins (1) | 29.11.200716:25
Myslel jsem, ze se jedna o vedomostni soutez... Po registraci a shlednuti prvnich dvou souteznich otazek je evidentni, ze se jedna jen o relativne dobre propracovanou reklamni kampan na vyrobky MSI... nicmene Svethardware.cz je mym oblibenym serverem, jim zustava i nadale a preji hodne stesti a uspechu nadelenych pod vanocnim stromeckem do dalsich let!:­-­)
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1098) | 29.11.200716:37
Ono to bohužel není tak přímočaré, jak se zdá.

Ty otázky jsou sice jednoduché, ale v porovnání s otázkami v řadě různých soutěží jinde jsou stále na poněkud jiné úrovni. Kromě toho pokud bychom skutečně dělali soutěže pro experty, zúčastnilo bych se jich podstatně menší množství lidí, díky čemuž by zase sponzor neměl takový důvod dávat do ní nějakou skutečně zajimavou cenu, kterou notebook v této expertiádě skutečně je.
Odpovědět0  0
Ali3n (5) | 30.11.200718:42
ucastnim se teto souteze a nejsem si jisty spravnym vyhodnocenim 1. soutezni otazky myslim ze to bylo neco stim jaky notas ze 3 moznych ma nasobe od virobce nalepeny ­"tetovani­" a domnivam se ze jsem odpovedel spravne jelikoz odpoved byla herni notas MSI z extremni edice ­- GX600 Extreme Edition
Odpovědět0  0
Ali3n (5) | 30.11.200718:45
na pozadani preposli email s vysledkem odpovedi na 1. otazku
Odpovědět0  0
Ali3n (5) | 30.11.200718:46
*preposlu
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1098) | 30.11.200719:03
Dobrý den, podívejte se prosím do pravidel expertiád ­- najdete tam vysvětlení.
Odpovědět0  0
Ali3n (5) | 30.11.200719:13
uz jsem to tam nasel dekuji za odpoved
Odpovědět0  0
mattiash (10) | 14.12.20071:19
Práve ten názov nesedí ­- Expertiáda, skôr googliáda
Odpovědět0  0
lubosn (1) | 26.11.200712:50
mohli byt aspon 3kusky,nech mame vacsiu sancu,vitazovi gratulujem a tisko zavidim ale prajem
Odpovědět0  0
HWprofi | 24.11.200718:44
No nevím proč dělají všichni kolem tohoto notebooku tolik povyku. Tento notebook je celkem dost poruchovej,osobně jsem ho vlastnil a po 14 dnech adios a odešel do věčných lovišť. To přetaktování nebyl zrovna chytrý nápad,je to balancování na tenkém ledě.Pokud se ale turbo používat nebude­(stejně mám mocit že při zapnutí nepoznáte rozdíl­),rozjedete spoustu her a dobže i poslouží...
Odpovědět0  0
heureux (1) | 25.11.200723:57
A můžu se zeptat, co se s nim stalo? Nevim proč by měl bejt poruchovější než ostatní notebooky, jako třeba HP, ASUS, FS.. obsahuje kvalitní komponenty, tak netuším, kde je problém. Rozhodně bych ho nezatracoval a moc rád bych ho narozdíl od tebe vyhrál :)
Odpovědět0  0
Ali3n (5) | 30.11.200718:33
mno jestli nebude foor prave vtom pretakteni vse co se takti se vetsinou i vic hreje a to u notasu kde je vse nacpany nasobe a vmaly krabici asi nebude to pravy ale stejne ten notas ma takovi komponenty ze tlacitko na takteni a to ­"jen­" prociku o 20% je docela zbitecny
Odpovědět0  0
totas (1) | 23.11.200710:23
NO taky bych ho chtel vyhrat! Bezva cena myslim ze by se hodil kazdemu!Ale nevite jestli ma WIFI!?
Odpovědět0  0
IvoOsvald (1) | 23.11.200711:20
ma WiFi 802.11a­/g­/n
tenhle notebook jsem si vyhlidnul minuly tyden, ze si ho koupim k Vanocum, tak jeste pockam tyden, jestli ho treba nevyhraju :­-­))
Odpovědět0  0
Petr Popelka (251) | 23.11.20071:07
Už předem gratuluji budoucímu výherci, jedná se o velice lákavou cenu:­-­).
Odpovědět0  0
cml11 (419) | 23.11.20076:15
Pravda, pravda. Moc hezká hračka pod stromeček:)
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1098) | 23.11.20076:19
Tak tak. Cena je to opravdu pěkná, nicméně osobně dávám přednost malým a lehkým subnotebookům, o jejichž fyzické schránce ­(respektive hmotnosti­) bych věděl pokud možno co nejméně :­-)
Odpovědět0  0
cml11 (419) | 23.11.20076:40
Osobně bych to viděl taky tak nějak, ale příliš mnoho lidí dnes kupuje notebook spíš jako plnohodnotnou náhradu stolního PC včetně požadavku na hraní her. Zrovna nedávno jsem se snažil přesvědčit jednoho zájemce o vánoční notebook že by měl být v první řadě mobilní a ne super výkonný, ale je to jako jít proti zdi.Třeba pochopí časem.Z tohohle stroje by ten človíček měl rozhodně moooooc velkou radost. Konec konců, ten kdo ho vyhraje ji bude mít určitě taky. Za ty prachy...kdo by ho odmítl???:­-)
Odpovědět0  0
stary (51) | 23.11.20077:07
Alespoň u mě tohle přišlo s věkem. Hledět víc na použitelnost a kvalitu, než na hrubý výkon a tu nejnižší cenu. Osobně mám zase raději soutěže, kde je víc menších, ale přitom hodnotných ­(tj. v rámci konkurence kvalitních, ne nutně drahých­) cen.
Odpovědět0  0
housenka | 23.11.200711:27
Tak to záleží hlavně na tom, jak právě míní majitel počítač používat. Podle mě se pro běžnýho domácího uživatele notebook moc nevyplatí, a pokud někdo s něčím takovým přijde, a vytáhnu z něj, že by potřeboval v podstatě desktop­-replacement, přičemž notebook chce kvůli tomu, že by ho ­"občas moh přendat někam jinam a zastrkovat do šuplíku, aby nepřekážel­", tak takovým doporučuju spíš běžný PC, protože bude levnější a výkonnější, a pravděpodobně i tišší ­(nehledě na to, že si pak k tomu stejně potřebujou koupit klávesnici, myš a větší monitor, takže výhody noťasu jdou do háje, nemá většinou 5.1 zvuk, pomalej disk, pomalý paměti atd.­).

Naopak pokud to chce někdo, kdo s tim bude furt někam jezdit, a nebude na tom chtít hrát nejnovější hry, pak ano, pak je vhodný notebook. Přičemž ­"furt někam jezdit­" neni vzít to jenou za půl roku někam na lanparty.
Odpovědět0  0
housenka | 23.11.200711:31
(tím jsem chtěl naznačit, že ten ­"zájemce o vánoční notebook­" pravděpodobně vůbec v podstatě notebook nepotřeboval, takže pak bylo skutečně nesmyslné se mu snažit vysvětlovat, že by si měl koupit radši málo výkonný a lehký, když on nejspíš požadoval výkonnost desktopu a notebook chtěl možná jen proto, že je to teď ­"in­", přičemž ho stejně většinu času bude mít položenej doma na stole)
Odpovědět0  0
cml11 (419) | 23.11.200712:28
Potřebnost notebooku musí posoudit každý sám. Mě osobně třeba bohatě stačí flashdisk. Nějaký počítač se najde všude kam se pohnu, tak nevidím důvod s sebou tahat víc než přívěšek na klíče.

Jednou jsem tomu člověku už notebook rozmluvil a dopadlo to na druhý desktop a flashdisk, ale teď už se to jednoduše nepodařilo.Samozřejmě jsem navrhoval upgrade některého z jeho dvou desktopů, třeba i spolu s méně výkonným notebookem.Jenže když si někdo něco usmyslí, občas to není možné vymluvit.

Takže jak se říká: ­"kdo chce kam, pomožme mu tam­".Pro tyhle lidi se takové notebooky přeci staví..
Odpovědět0  0
Karmir | 24.11.200712:52
Nemůžu s tebou souhlasit.Pendluju po republice za prací a spím po levných penzionech či ubytovnách a přesně na to můj starší herní­(o což mi jde­) ­"MEGANOTEBOOK­" plně vyhovuje. Zásuvka je vždy a stáhnutí emailu či přečtení novin, bez AC, taky zvládne.Takže i tahle věc má své opodstatnění na trhu.
PS:Co má dělat chudák který si v ­"akci­" koupí NB s Celeronem 1,5GHz s instalovanými vistami,jejiž výkon degraduje vše na rychlost mobilu a kde ovladače na XP nejsou? Je pěkně v pr....
Odpovědět0  0
cml11 (419) | 26.11.200713:14
A to stíháte při tom pendlování po republice v těch penzionech ještě po večerech hrát hry? Na přečtení novin, stáhnutí e­-mailu, word, excel a spol. stačí i podstatně pomalejší jednojádro s tou nejobyčejnější integrovanou grafikou docela v pohodě.Stačí když má dostatek paměti a rozumnou instalaci systému.
Odpovědět0  0
Karmir | 26.11.200721:48
Přesně tak .Stíhám a hraju a o tom to je.Ten kdo nehraje nepochopí a rozhodně za výkonou GK nepřiplatí a možná se spokojí s pracovním,levným a rádoby spořivím lenochem.. :)
Odpovědět0  0
cml11 (419) | 27.11.20076:56
Pak je vaše volba jasná.Prostě jen musíte hledat zásuvku o něco častěji než ostatní a váš notebook nikdy nebude patřit k těm lehkým. Ale pokud tohle pro vás není problém, pak je takový stroj dobrá volba.
Odpovědět0  0
Zbycho (17) | 13.12.200722:20
Většina firem končí obchodní jednání s dealery po 17 hodině. Do 20 hodin je člověk ustájený a naobědván ­(pokud stihnul oběd tak navečeřen­) a věř mi, odreagovávání se u Růžové zahrady nebo Rodinných pout není zrovna moc, ehm jak bych to řekl, nechci být vulgární. To si radši zastřelím boota, a jak je neomezené připojení k netu, no tak to je výhra. Po tříhodinovém zápase člověk ulehá s vyčištěnou hlavou a je připraven se znovu vrhnout do víru obchodních jednání ;­-­).
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.